Handelsbetingelser hos NOM Commerce ApS

Generelle oplysninger

Juridiske navn: NOM Commerce ApS

Grønlandsvej 11S

8700 Horsens

CVR nr.: 40179372

Telefon: 42 68 44 52

E-mail: kundeservice@megashoppen.dk

Din ordre afhentes på den ovenstående adresse indenfor vores  åbningstider:

Man-Fre: 10.30 – 17.00

Lør+Søn: Lukket

Når du indgår handler med NOM Commerce ApS indgås aftaler på dansk. Aftaler følger dansk ret.

Du skal være fyldt 18 år for at handle hos NOM Commerce ApS. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder eller værge.

Priser

Alle priser hos NOM Commerce ApS er angivet i danske kroner (DKK). Priserne er inklusiv moms og afgifter, men eksklusiv forsendelse. Alle vores priser er dagspriser.

Betaling

Når du foretager et køb hos megashoppen.dk vil Megashoppen.dk forekomme på dit kontoudtog efter pengene er trukket.

NOM Commerce ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, JCB, Maestro. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Vi tager ikke kortgebyrer.

Når du handler på Megashoppen.dk, gemmer vi alene de oplysninger, der er nødvendige for at levere den bestilte vare. Vi har derfor hverken mulighed for, at videregive kort-oplysninger, trække penge på et senere tidspunkt eller trække et beløb flere gange. Du kan finde mere om køb på nettet via dette link: https://www.forbrugereuropa.dk/faa-svar/koeb-paa-nettet

På Megashoppen.dk bruger vi cookies til at give dig en bedre købeoplevelse. Vi er forpligtet til at sikre at dine oplysninger er sikret. Du kan læse vores cookies- og privatlivspolitik her.

Levering

Når du har foretaget et køb hos NOM Commerce ApS vil pakken blive afsendt med Megashoppen.dk som afsender.

NOM Commerce ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 16:00 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 34 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.

Dine varer sendes med Post Nord eller GLS.

Vi tilbyder fri fragt over 399 kr.

Vores mulige leveringsformer:

Post Nord – MyPack Collect, Prisen her er 34 kr.

Post Nord – MyPack Home, Prisen her er 49 kr.

GLS – Pakkeshop, Prisen her er 44 kr.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebære, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til: kundeservice@megashoppen.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrække vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

NOM Commerce ApS

Grønlandsvej 11S

8700 Horsens

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Mod forudgående aftale.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

NOM Commerce ApS

Grønlandsvej 11S

8700 Horsens

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Du bedes forinden afsendelse at kontakte kundeservice på kundeservice@megashoppen.dk eller telefonisk på 42 68 44 52.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos NOM Commerce ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herunder med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på Megashoppen.dk er NOM Commerce ApS

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skriver til os på: kundeservice@megashoppen.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail: kundeservice@megashoppen.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

NOM Commerce ApS

Grønlandsvej 11S

8700 Horsens

kundeservice@megashoppen.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

 

 

Bestilt den:

Modtaget den:

Forbrugerens navn:

Forbrugerens adresse:

 

Forbrugerens underskrift:

Dato:

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handelsbetingelserne er opdateret den 08 / 09 / 2019